Gwenintheuk.reismee.nl

EDINBURGH MET JAY

Hey,

Om het even iedereen te laten weten: Ik publiceer geen wekelijkse blogs meer, en publiceer ze alleen maar bij de speciale momenten zoals: trips, 6 maanden in Engeland, 12 maanden in Engeland over hoe ik beide 'jubileums' ervaar en wat mijn ervaring daarvan nog als au pair is en als laatste zou het gedeelte komen wanneer ik afscheid zou nemen van de familie. Verder komen er geen blogs meer, naast dat het als een verplichting begint te voelen om mijn leven bij te houden weet ik ook echt niet wat wel en niet interessant is voor mensen om te lezen.

Dit is allemaal niet van te voren getypt, en echt pas vanaf vandaag (Dinsdag) waarbij ik al vanaf Zaterdag thuis ben en daarom ook niet uitgebreid over Edinburgh met Jay zou kunnen vertellen, maar wel zou ik dit alsnog op mijn blog hebben willen staan.

Woensdag:

De dag dat ik Jay eindelijk zag! Ik was zo blij om hem te zien en knuffelde hem met een hele grote glimlach op mijn gezicht. We hebben Arthur's seat beklommen, en ik raad het echt iedereen aan om Arthur's seat te beklimmen. Je hebt daarna een heel mooi uitzicht, plus het is niet honderdjaar van het centrum van Edinburgh af. Jay en ik zijn allebei op Arthur's seat in slaap gevallen haha!


Donderdag:

We zijn naar het kasteel van Edinburgh geweest, het geeft je echt een bijzonder mooi uitzicht. Het kasteel zelf is ook echt hartstikke groot, het bevat ook verschillende museums een oorlogsmuseum, een herinneringsmuseum aan de omgekomen soldaten tijdens de oorlog. Helaas mocht je in die museums geen foto's maken en heb ik me daar ook braaf aangehouden! We hebben daarna onze wegen verder laten gaan naar het nationaal museum van Schotland. Ook zou ik iedereen het kasteel en het nationaal museum van Schotland aanraden, op beide plekken kijk jij je ogen uit!

Vrijdag:

We zijn naar Camera obscura world gegaan, en dat is ook echt een plek die ik iedereen zou aanraden. Het is niet echt een museum te noemen, maar er zijn wel wat dingen te bekijken. Je kan op een wiebelende brug gaan staan wat van links naar rechts gaat met allemaal gezichtsbedrog patronen om je heen, hartstikke duizelig makend maar zo leuk haha! En je hebt daar ook Mirror maze, waarbij je in een soort doolhof zit en je moet uitkijken welke weg je oploopt en je anders zo maar tegen een spiegel aan wandelt. Super leuke dagen achter de rug gehad met Jay, in de avond hebben we afscheid genomen van elkaar want in de nacht moest hij al naar het vliegveld gaan.


Groetjes,

Gwen.

Reacties

Reacties

Mariet Mraz

Hoi Gwen
Allereerst wil je even zeggen dat ik je heel goed kan begrijpen dat je je blog inkrimpt,het gaat idd als een verplichting voelen,en dat kan het niet zijn,gewoon alles vrijblijvend doen,als jij vindt dat je iets schrijven moet dan doe je dat ,en anders niet doen,je hebt het al druk genoeg,en er moet ook nog tijd voor jou overblijven om te ontspannen,als we wat weten willen vragen wij aan jou,heerlijk die paar daagjes met Jay,de foto s zijn dan ook weer mooi,lieve groetjes van ons viertjes en een dikke knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!