Gwenintheuk.reismee.nl

ROADTRIP & LONDEN

Hey,

'Let's go get lost, let's go get lost.'


Zondag:

Ik had maar 30 minuten geslapen in de bus, 3 keer raden wie kapot was? MEEEE. In de auto tijdens de roadtrip onderweg naar Bristol heb ik 3 dutjes gehad, maar eenmaal in het hostel aangekomen was ik nog steeds echt moe?? We hebben daarom allemaal eerst een paar uur rust genomen voor dat we op onderzoek uit gingen. In de avond hebben we door Bristol gewandeld, zijn we uit geweest en hebben we op 1 au pair na alcohol gedronken. Het is echt super leuk hoe het zo tussen een groep van 5 mensen kan klikken, en je allemaal met elkaar kan lachen.

Maandag:

Vandaag zijn we naar de pier van Clevedon gegaan, One Direction heeft bij die pier een videoclip opgenomen! Nu ben ik echt een cooladult omdat ik daar ben geweest. Nee oke, het is wel echt mooi daar.

We zijn daarna naar Newport gegaan, maar daar voelde we ons allemaal eigenlijk niet zo thuis tussen de mensen en hadden we Newport al gauw gezien. Invervolgens zijn we door gereden naar Cardiff, het is een mooie stad en het is echt groot daar het ziet daar ook gewoon echt rijk uit. In de avond hebben we een drankspelletje gedaan wat echt grappig was omdat op 2 na niemand elkaar kende, maar zelfs die 2 hadden niet altijd elkaars antwoord goed. Het ging als volgt: 1 had een app op haar telefoon met allemaal vragen, en dan nog antwoorden met ABCD en wij moesten raden wat de ander geantwoord zou hebben en als je het fout had moest je drinken haha! In de keuken hebben we daarna Nederlanders ontmoet, daar hebben we Never have I ever mee gespeeld en gedronken. We zijn naar een club in Cardiff gegaan en ze lieten mij niet binnen omdat ik niet op mijn paspoort leek, pardon ik ben toch echt de persoon op mijn paspoort?? ?? Toen moesten we maar naar een andere club omdat niet gelooft werd dat ik de persoon op mijn paspoort ben hahahaha, het was daar loei druk waarbij de au pair van Tsjechië en ik het gauw voor gezien hadden en we om half 2 onze weg naar het hostel vervolgde. Allebei een beetje tipsy haha! Het barst wel echt in Cardiff van de dakloze mensen en om de reden hoeveel dakloze mensen er in Cardiff zijn zou ik het niemand aanraden om in de avond/nacht alleen door Cardiff te lopen.

Dinsdag:

We zijn Cardiff verder gaan ontdekken want dat hadden we gisteren niet zo gedaan, het heeft een ontzettend schattig kasteel en stadion! Helaas moet je wel voor het kasteel om het verder te bekijken entree betalen, en daar stonden we allemaal niet zo op te wachten. Vlakbij het kasteel en stadion is een park die we allemaal wel wilde zien,

we zijn daar een kijkje gaan nemen en hebben in de zon op het gras gelegen en vervolgens zijn 2 Duitse au pairs en ik in slaap gevallen op het park in het gras. :") Na Cardiff zijn we door gereden naar Barry! In Barry is het erg rustig vergeleken alle andere plekken waar we zijn geweest. Maar Barry had wel een mooi strand!

Helaas viel het leven ons een beetje tegen in Barry: Niemand van ons had onthouden waar we de auto hadden gedropt en vanuit die plek was het 20 minuten lopen maar uiteindelijk hebben we de auto wel gevonden!!!, een vogel had op onze auto zijn behoefte gedaan bahbahbah en als laatste we zaten klem met een andere auto. Het was een Mercedes en we wilde de Mercedes niet gaan mollen naast we de huurauto niet schade wilde aanbrengen, dus belde we bij de eigenaar aan of die zijn Mercedes wilde verplaatsen zodat wij eruit konden komen. En ja hoor, de beste man heeft zijn Mercedes verplaatst zodat wij Barry konden verlaten!
Toen ik in de avond in de metro zat en EINDELIJK mijn oordopjes weer in kon doen en van muziek kon genieten, kwam Oasis - Wonderwall op ik heb toen echt willen schreeuwen in de metro 'AAAAND AFTER AAAAALL YOU'RE MY WONDERWAAAALL' maar het was kwart voor 12 in de avond en iedereen leek zo slaperig. Toen ik de metro naar Holland Park nam en uit de metro stapte kwam ik een bord tegen 'Don't be a tourist, be a explorer' ik heb me nog nooit met een bord zo erg op een lijn gevoeld.


Woensdag:

Ik kwam om 2 uur in de nacht in het hostel aan, ik ben eerst 2 uur verdwaald geweest in Kensington want iedereen stuurde me een andere kant op haha jeetje. In Kensington heb ik 's morgens jajaja poffertjes gegeten!

Ik heb verder de hele dag Kensington en Londen ontdekt, helaas moest ik in Londen een paar keer overgeven.. Leuke plek om over te geven met zoveel mensen om me heen. :") Ik ben daarna gelijk mijn weg terug gaan maken naar het hostel en heb mijn rust in bed gepakt.

Donderdag:

Yes ik voelde me weer wat beter! Na het uitchecken ben ik nog wat verder in Kensington en Londen gegaan en heb ik nog wat museums bezocht. Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik blij ben zodra ik morgen weer terug ben en ik mijn bed weer heb hahaha pfff, mijn bed slaapt echt heerlijk jongens daar kan geen bed tegen op. In de middag had ik een vanillemilkshake gehaald, en mijn leven zou mijn leven niet zijn als er niks gebeurt.. Ik moet jullie helaas mededelen dat mijn milkshake uiteindelijk is gesneuveld. Jammer!

Ik heb iets van 7 uur of meer door Londen gelopen, het is echt prachtig. Ik heb me meer dan 2 uur ermee vermaakt door naar verschillende straatmuziekanten te kijken en met ze aan de praat te raken hahaha, en ik heb nog wat museums bekeken. Maar ook heb ik naar de toeristische dingen gekeken zoals naar de Big Ben, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat het de Big Ben was en had ik schijnbaar meer verwachtingen er van.. Het was maar een beetje regenachtig hoor, beetje maar!

EN IK ZAG DONDERDAG EEN MAN MET EEN HELE GROTE BUBBELBLAAS EN DEZE BUBBELTJES ZIJN ECHT MIJN HOOGTEPUNT.


Met andere au pairs ben ik een roadtrip naar Schotland aan het plannen voor in eind Augustus of in September! Ik kijk daar nu al echt naar uit, en het handige is wel dat ik deze week de roadtrip heb gehad en nu wel weet hoe het in zijn werking gaat en wat er allemaal geregeld moet worden. ;)

Ik heb echt het gevoel dat ik allerlei dingen vergeten ben, sorry??? Maar ik heb de week van mijn leven gehad!

Groetjes,

Gwen

Reacties

Reacties

Papa en Mama

Er zitten mooie foto's bij wat een mooi apart kasteeltje.

Groetjes van ons

Mariet Mraz

Hoi Gwen
Nou dat was me weer een volle week met nieuwe indrukken en avonturen en bezienswaardigheden,de foto s zijn mooi,en die van het kasteel is prachtig !rust maar lekker uit in je eigen bedje,want morgen is weer een drukke dag voor jou, Groetjes en een dikke knuff van ons 4tjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!