Gwenintheuk.reismee.nl

Poedel, achternaam, kraan

Hey,

Een blog op zaterdag? Ja zeker! Vanaf zondagnacht ben ik tot vrijdagnacht niet thuis, van zondag tot dinsdag ben ik namelijk op een roadtrip met 4 andere au pairs (3 Duitsers!!! En 1 van Tsjechië) met als eindbestemming Wales en van dinsdag tot donderdag ben ik in Londen. De blog over de roadtrip en Londen zal ik vrijdag publiceren met allemaal foto’s!

Een leuk vooruitzicht overigens: 9 Augustus tot 13 Augustus ga ik met mijn broertje Jay samen naar Edinburgh en zijn we herenigd na elkaar 4 maanden niet gezien te hebben. :)

Maandag:

Mijn hostmom is naar mijn hostdad gegaan in Harrogate voor een evenement met hun winkel, waarbij ik alleen ben met de moeder van mijn hostmom. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb liever de kinderen voor mij alleen. Wat is het vermoeiend met haar omdat zij de kinderen niet in de hand heeft.. Maar we zijn gezellig naar het park geweest, en een hond met 3 poten rende achter een stok aan en best mooi als baas van de hond eigenlijk om je hond met 3 poten nog vrolijk rond te zien rennen en een moment waarbij je zou denken van ‘het was het echt waard.’

Dinsdag:

Vandaag lag ik in het park met een boek, en op een moment kwam een poedel naar me toe rennen om me kusjes te geven en naast me te liggen hahaha het was zo lief. Voor altijd in mijn hart deze hond. Ik realiseer sinds vandaag dat ik echt steeds beter en beter word met mijn hostson van 4 gerust te stellen wanneer hij in paniek raakt, en heb ook besloten dat ik gegarandeerd blijf volgend jaar September (en geen datum in September neem om terug te vliegen, maar ergens in) tot dat ik de nieuwe toekomstige au pair heb kunnen inwerken. Ps een leuk dingetje: Een vriendin van mij is volgend jaar September beschikbaar om een au pair te gaan zijn, en ze heeft interesse in mijn gezin wie weet werk ik haar volgend jaar September hier in! :)

Woensdag:

Kort maar krachtig, wat heb ik veel frustraties aan de moeder van mijn hostmom gehad haha jeetje.

Donderdag:

Mijn hostchild van 5 zei vandaag haar voor en achternaam, waardoor mijn hostchild van 3 mommy en daddy en hun achternaam zei EN WAT ZEI ZE DAARNA? Mijn naam met hun achternaam, je kan echt geen beter compliment krijgen als dat als au pair zijnde aww. Later hadden we nog een gesprek over een vliegtuig, ik vroeg aan haar of ze ooit in een vliegtuig is geweest en ja dat is ze met haar ouders broer en zus. Toen zei ze dat ik erbij hoorde, maar ik mijn vlucht had gemist en hun belde om op me te wachten?? Hahahaha ik heb nooit een vlucht gemist, kleine kletskoek. Heerlijk dit.

Vrijdag:

Ik mag dit niet grappig vinden maar stiekem vind ik het wel grappig, ik was in bad en kreeg de kraan van het bad op geen enkele manier meer uit.. Ik had het al geprobeerd met een washandje en handdoek maar het mocht helaas niet baten. Ik had mijn hostmom een smsje gestuurd met de vraag voor tips, waardoor ze vanuit werk naar huis is gekomen om de kraan voor mij uit te doen en daarna weer terug te gaan naar haar werk. Zie je het al voor je? ‘Ik moet even weg, mijn au pair krijgt de kraan van het bad niet uitgedraaid. Ik kom daarna weer terug.’

Vandaag op zaterdag maak ik zoveel mogelijk voor morgennacht klaar en doe ik het eigenlijk rustig aan, me myself and I. Genoeg productiefheid volgende week haha!

Groetjes,

Gwen

Reacties

Reacties

Papa en Mama

Veel plezier met jouw roadtrip geniet er maar lekker van. Wij zijn benieuwd naar jouw mooie foto's. Groetjes Papa en Mama

Mariet Mraz

Hoi Gwen
Nou je had weer een volle week,maar een goed vooruitzicht lekker een paar daagjes voor jezelf en de andere au pairs,geniet maar van je roadtrip,en wat leuk dat je Jay een paar dagen ziet,we wachten weer op je nieuwe verslag met uiteraard foto s .Groetjes en een dikke knuff van ons 4 tjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!