Gwenintheuk.reismee.nl

Nep ziek, 2 keer te laat

Hey,

Help wat is handiger voor jullie qua lezen als het de dag en het verhaaltje er naast is? Of als het onder de dag is? Laat het mij alsjeblieft even weten haha, struggles!

Storytime: Een van de katten heeft de gewoonte om voor de voordeur te zitten, en als je de voordeur opent gaat hij op de stoep liggen. Maar die desbetreffende dag ging ik een wandeling maken waarop hij me tot aan het einde van de straat heeft gevolgd, en daarna zijn we beide onze eigen weg gegaan. EN WIE HOORDE IK IN DE AVOND MIAUWEN DOOR HET RAAM VANUIT MIJN KAMER OMDAT HIJ DOOR DE VOORDEUR UITGELATEN WAS? De kat.

Maandag:

In de ochtend kwam mijn hostdad beneden met het nieuwtje dat mijn hostchildren van 4 en 5 ziek waren, feest! Ik heb gauw door wanneer ze wel en niet ziek zijn, en had nadat hij naar het werk was en beide kinderen onder waren al gauw door dat ze beide niet eens ziek waren. Die van 4 is uiteindelijk naar de nursery gegaan, en die van 5 is toen mijn hostdad terug kwam om haar te brengen weer ziek gaan spelen. Ik heb gelukkig wel eerst een dutje gehad voor dat ik moest oppassen, maar mijn aanpak na mijn dutje? Ze mocht nadat ze opgebiecht had voor de tv thuis te zijn gebleven de hele dag geen tv meer kijken, en wat ik al vanaf ’s morgens deed was dat ze de hele tijd op de bank moest blijven liggen en niets mocht doen want ja mevrouwtje was ‘ziek’ he. Leuk vond ze het niet hahaha!

Dinsdag:

Mijn hostchild van 3 begint mee te zingen met ‘If you are happy and you know it’ bel de kranten haha! Zo leuk om dat lekker schaamteloos met haar op de stoep te doen. :’’) Toen het tijd voor de kinderen was om naar bed gebracht te worden vroeg mijn hostson van 4 of hij weer bij me mocht slapen, want hij wilde niet alleen in zijn bed slapen, super schattig! Alleen het is niet zo schattig dat als hij met je slaapt hij je al om 5 uur ’s morgens wekt, dus dat plan is mooi niet doorgegaan. Geef mij maar mijn slaap.

Woensdag:

Toen ik mijn hostchildren van 3 en 4 op ging halen van nursery, was ik schijnbaar een uur te laat? Niemand heeft mij laten weten dat ze een uur eerder opgehaald moesten worden, vreemd genoeg hebben ze ook niemand van mijn hostouders gebeld? (op stage op de basisschool bellen ze die ouders/verzorgers binnen 10 minuten.) Maar oke nadat ik die leutemeteut heb gehad, had ik schijnbaar ook nog de verkeerde jas meegenomen en mijn hostson die niet zegt dat we de verkeerde jas hebben meegenomen hahaha.

Donderdag:

Vandaag heb ik de kinderen naar nursery gebracht, mijn hostson van 4 kwam met het idee dat we de ‘Follow the leader’ gingen doen en iedereen een paar stukken de leider was. Ik zong vals klappend in mijn handen de hele weg Follow the leader van The Socaboys en hun maar niet snappen waar ik de tekst van heb haha geweldig. :’’) MAAR ZE PROBEERDE HET WEL MEE TE ZINGEN. In de avond toen ik mijn hostchild van 3 boekjes ging voorlezen voor dat ze ging slapen, zei ze: ‘This is me’ waarbij ik een stuk van Videogames van Lana Del Rey jajaja weer vals heb gezongen. Zelfde soort situaties konden zich plaats vinden met van Adele - Hello, en Say my name van Destiny’s child. Zo leuk dit, die verwarring op haar gezicht haha! Ik heb me vandaag overigens een echte chefkok gevoeld met pasta, kip en vis. :’’)

Vrijdag:

Ik was weer eens te laat, voor de tweede keer deze week en alweer niet mijn fout. Mijn hostson van 4 had vandaag een soort meeloopdagje op de basisschool in klas 1 op de school waar zijn zus van 5 ook op zit, en daardoor dacht mijn hostdad dat hij ook om kwart over 3 uit zou zijn.. Maar niets bleek minder waar, om 14:50 werd ik gebeld met het nieuws mijn hostson al 5 minuten!! op me aan het wachten was. Ik heb me daarna gauw naar die school gehaast, waarbij ik een leerkracht naar mijn hostson vroeg en al te horen kreeg van: ‘you are really too late.’ Toen was het al 10 minuten, geen 10 uur. Oke prima, daarna ging ze mijn hostson halen en door de automatische deur zagen wij elkaar al en gingen we naar elkaar zwaaien en elkaars namen roepen.. Mijn hostson rende blij in mijn armen voor een knuffel. MAAR WIE KOMT ER TUSSEN MET HAAR KAKEL? Die leerkracht! Ze liet me weten hoe niet blij ze ermee was, en ja kort gezegd een hele preek van hier tot Timboektoe ondanks ik had aangegeven wij geen brief hadden en het niet wisten. Toen mijn hostdad thuis kwam vertelde mijn hostson dat ik te laat was en mijn hostdad nam het me ook niet kwalijk en vroeg mijn hostson of hij ooit een brief over de tijden had gekregen.. WAAR KOMT HIJ HARTSTIKKE LEUK MEE AANZETTEN? Met de brief! Hahaha jeetje, het kon me die chagrijn bespaard zijn.

Zaterdag:

Het is zo onwennig om op de zaterdag om 7 uur wakker te zijn haha jeetje niks voor mij op een zaterdag hoor! De kinderen zijn gelukkig bij de childminder geweest en nu nog bij hun oma. Wel heb ik helaas niet tijd genoeg om weg te gaan, omdat ik langer onderweg ben dan dat ik ergens ben omdat ik ook optijd thuis moet zijn om de kinderen weer op te vangen en naar bed te brengen.

Zondag:

Ik kan me niet herinneren ooit zo chagrijnig geweest te zijn in de ochtend als vandaag haha jeetje. Waarom was ik zo chagrijnig? Mijn hostson van 4 had in mijn bed geslapen want hij was bang door dat hij de dag ervoor een nachtmerrie had blabla, en omdat ik extreem moe was had ik geen zin om in discussie met hem te gaan en zei dat hij in mijn bed kon maar dat hij me wel helemaal niet mocht wekken. Ik viel naast hem niet in slaap, dus ik heb op de bank geslapen. Op een moment wekte hij me en maakte ik hem duidelijk dat ik in bed wilde slapen en hij ook maar terug naar zijn eigen bed ging, waarop toen ik in bed lag hem de trap naar zijn kamer op hoorde lopen.. Daarna werd ik ALWEER gewekt door hem voor dat mijn wekker ging, woehoe feest! Toen zei ik dat hij terug naar bed moest maar iets in me wilde beneden kijken, en toen bleek dat hij zijn zus van 5 uit bed had gehaald en ze samen een hele puinhoop beneden hadden gemaakt en pudding en snoep hadden gegeten. Vooral die van 4 heeft mij niets moeten vragen deze ochtend hahaha, ik was echt boos. Maar om deze reden, ik ga hem echt helemaal niet meer in een kamer laten slapen waar de deur niet van op slot kan, heeft hij het zelf naar gemaakt nu. Dat vertrouwen wat ik in hem had is nu even weg.

Nu ga ik een dutje doen want ik heb maar 4 uur geslapen, en dan ben ik straks zeker weten ook weer beter gezind hahaha.

Groetjes,

Gwen.

Reacties

Reacties

Papa en Mama

Als jij terug komt dan kunnen wij jou opgeven voor The Voice en ook zijn wij al erg benieuwd naar jou verbeterde kookkunsten het zag er goed uit op de foto. Hopelijk heb jij nog goed kunnen uitrusten. Groetjes van ons.

Hub Mraz

Jazeker Gwen, laat je maar niet op de kop zitten ze zullen weten wie Gwen is. Nu ik de kookkunst van je bekijk ga ik leren om links te rijden om te komen eten bij je Haha.
Groetjes en een knuffel van ons.

Mariet Mraz

Hoi Gwen
Goh je maakt nog al wat mee daar,zijn het niet de katten,dan zijn het de kids hahahah,je hebt de handjes vol aan die belhamels,Dat eten ziet er heerlijk uit,je kookkunsten vorderen.ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen,want je rust heb je toch wel hard nodig.Lieve groetjes van ons 4 tjes en een knufff.

Sandra Oldekamp

Hoi Gwen,

Ik vraag me eigenlijk steeds af hoe je hostchildren heten, dat praat en leest denk ik wat makkelijker. Of mag je de namen misschien niet gebruiken in verband met privacy ? Kan ik wel begrijpen als dat zo is.
Je verhaal links, rechts, boven of beneden dat maakt niets uit, we lezen je blog toch wel. Erg leuk.
Hey meissie, verder nog heel veel plezier en succes.
Groetjes en een dikke smakkerd uit Sittard.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!