Gwenintheuk.reismee.nl

Skydiven, Kynren

Hey,

Deze blog is iets anders dan normaal, en meer een gedachten/plan blog. Wel vertel ik aan het einde van deze blog hoe het skydiven mij bevallen is, en hoe ik de opening (ik had een gratis kaartje gekregen woeeeeh) van Kyren vond!

3 maanden in Engeland! Ik hou eerlijk gezegd echt er van om het iedere keer te vermelden wanneer ik een maand langer hier ben, het is toch wel een stukje van trots op mezelf zijn dat ik in mijn uppie iedere maand een maand langer in het buitenland zit. Maar oh wat is dit geweldig! :)

Over het trots zijn gesproken, ik ben ook érg trots op mezelf dat ik inmiddels al 2 maanden totaal geen last meer heb gehad van heimwee (?) in elk geval alleen maar naar huis willen en het vliegtuig willen pakken, en huilen om niet meer thuis te zijn etc. Maar jongens, dat is al 2 maanden geleden en dat noemt zich het verleden ik heb daar helemaal geen last meer van gehad. Natuurlijk mis ik iedereen in Nederland wel en de dieren thuis, maar ik heb mijn eigen dingen en leven hier waardoor ik er eigenlijk opzich geen moeite mee heb.

Deze dingen zijn gepland / nog in overleg voor datums die ik ga beleven! (Even een grappig feitje, deze lijst is écht langer dan alle dingen die ik in Nederland in 3 jaar tijd zou hebben gepland voor mezelf HAHAHA.)

  • Weekendtrip in Edinburgh. <- plaatsje in Schotland. (In Juli of Augustus, datum is nog in overleg.)
  • Weekendtrip in nationaal park North York Moors. (Hoogstwaarschijnlijk in Juli, datum is nog in overleg.)
  • Weekendtrip in Londen. (Maand en dag nog onbekend.)
  • Weekendtrip in Harrogate. (Maand en dag nog onbekend.)
  • Weekendtrip in York. (Maand en dag nog onbekend.)
  • In mijn uppie naar een nationaal park gaan ipv met andere au pairs, en in een hostel slapen en beleven hoe ik het vind om dat te doen (ook handig voor de rondreis in 2018!!, al ga ik er vanuit dat ik het geweldig vind om zo ook nieuwe mensen te ontmoeten.) <- Doe ik in Augustus/Oktober ofzo.
  • 25 Augustus Greenbelt festival
  • 3 September bungeejumpen van een brug in Middlesbrough.
  • 16 September concert van Mayday parade.
  • 7 Oktober concert van Neck deep.
  • 16 November lichtfestival in Durham.

‘Fill your life with experiences, not things. Have stories to tell, not stuff to show.’

Ik ben volgend jaar overigens van plan om te gaan rondreizen door Engeland, Schotland en Ierland. Waarbij ik wel van plan ben om de steden van Engeland die ik nu in een weekendtrip zou kunnen zien wel alvast te ‘finishen’ zodat ik dat al gezien heb, en meer tijd voor Schotland en Ierland in de toekomst ga hebben! :) Wat mijn terugkomst in Nederland betreft, ik wil hoe dan ook pas weg gaan uit Engeland als ik alles hier heb gedaan wat ik wil doen en pas na de rondreis. De rondreis zou ik vanaf de zomervakantie willen doen, hoelang ben ik nog niet zeker over omdat ik nog druk bezig ben om alles te plannen in een word document haha! Maar misschien kom ik volgend jaar iets eerder terug in plaats van September of wat later, waarbij mijn grens wel is dat het op zijn laatst volgend jaar December gaat worden. We gaan het zien! MAAR IK GA HOE DAN OOK MIJN RONDREIS MAKEN.

‘It’s better to look back on life and say: “I can’t believe I did that.” than to look back and say: “I wish I did that.’’

En precies dat gevoel heb ik met skydiven gisteren, ik kan nog steeds niet geloven dat ik het heb gedaan maar ik heb het gedaan. Ik ben zo trots op mezelf en zo blij dat ik het heb gedaan, ik zou het zo weer over doen. Alles wordt daar goed uitgelegd, je veiligheid wordt echt vaak gecheckt en ieder klein detailtje krijg je wat over te weten. Van te voren heb je een training en krijg je van alles uitgelegd, en moet je allemaal formulieren invullen, je moet de houdingen gaan oefenen, en daarna kan je al strak in het pakkie en de lucht in waarbij je nog instructies krijgt van je instructeur. Het is een echte once in a life time experience!

Na het skydiven in de avond ging ik naar Kynren met mijn gratis kaartje, ook Kyren met 1500 vrijwilligers was echt een hele prachtige show en ik hou er zo erg van dat er ook dieren in de show waren. Koeien, paarden, ganzen, schapen en er was vuurwerk echt hartstikke gaaf!

Volgende week komt er weer een normale blog, maar iets in me wilde deze vooral gedachten blog publiceren in plaats van een normale blog haha.


Groetjes,

Gwen

Reacties

Reacties

Mariet Mraz

Hoi Gwen
Wowwww wat zijn wij trots op jou ,geweldig wat je gepresteerd hebt,en wat een volle planning heb je,vergeet niet te slapen tussen door hahaha,maar dat komt wel goed met jou,de foto s zijn zo mooi,wat goed dat er een fotograaf bij was,ik wens jou een fijne week en we wachten op je nieuwe blog ,groetjes en een knuff van ons 4 tjes

Papa en Mama

Mooie foto's en geniet maar lekker van jouw avontuur. Wij zijn al benieuwd naar de rest van jouw avonturen. En geniet maar lekker morgenvroeg van je boterham met hagelslag. Groetjes Papa en Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!