Gwenintheuk.reismee.nl

Indoor speeltuin, vrijwilligerswerk

Hey! De tiende blog.

Voor de mensen die de foto’s willen blijven volgen: Als ik een reeks heb plaats ik het automatisch op facebook en op instagram probeer ik bijna wekelijks of om de 2 weken (sorry maar ik lig bijna iedere avond al om 9 uur in bed hahaha) ergens een mooie foto van te maken. Mijn instagram naam is: gwendnesday. Als je geen instagram hebt, kan je prima mijn instagram in de gaten houden: https://www.instagram.com/gwendnesday/ maar ik weet niet hoe het volgende week met mijn voeten zit, want ik heb sinds 4 juni een stuk huid van mijn linker en rechterhak af (je zou zeggen dat het 2 blaren zijn van mijn nieuwe schoenen maar het gaat maar niet dicht en blijft aan beide kanten een stuk waar het huid vanaf is??? sorry voor de detail) waardoor ik nu 1 week later nog mank er van loop en langzaam loop en daarom nu even niet de behoefte heb aan lange wandelingen omdat het zo pijnlijk is. :’ ) Het is wel grappig dat door vanwege hoe ik loop door de pijn mensen denken dat ik weet ik wat aan mijn voeten heb, en ze aan de kant gaan voor me hahaha. Maar zodra het dicht is en het geen pijn meer doet, wil ik het écht doen om te proberen iedere of om de week sowieso 1 foto van hier op instagram te plaatsen. Het is echt prachtig hier!

Ze zeggen hier in Engeland trouwens coke in plaats van cola, en ik moet eerlijk zijn.. Ik wil me daar echt niet aan gaan aanpassen om coke te zeggen in plaats van cola, al helemaal niet wanneer ik terug in Nederland ben en dan automatisch in een lunchroom/restaurant oid om coke zou vragen. :’’)

Maandag ben ik met mijn 3 hostchildren naar een indoor speeltuin geweest, ik heb het erg leuk gehad met ze. Ze hebben goed geluisterd en we hebben plezier gehad. Kortom: 3 geslaagde uren met ze. We hebben dit keer alle 4 een middagdutje na thuiskomst gedaan haha oeps. Mijn hostmom bracht mijn hostchild van 3 naar bed voor het dutje, en ze vertelde me dat mijn hostchild van 3 de hele tijd mijn naam aan het schreeuwen was en wilde dat ik haar naar bed bracht ipv mijn hostmom. Super lief! Ik heb vandaag zelfs meegedaan aan de rugbytraining, ik heb me er overigens echt mee vermaakt om tegen mensen aan te beuken wanneer ik de bal van ze wilde afpakken hahaha. Ik heb ook complimenten gehad dat mensen mijn inzet echt goed vonden en ze vonden dat het leek alsof ik al vaker mee had gedaan. Volgende week ga ik weer deelnemen! J (Ps de mensen in die groep zijn super aardig, en het zijn gemengde leeftijden van 16 tot ergens in de 40 <- 8 op de 10 zijn rond mijn leeftijd dus ik heb er geen problemen mee. Een vrouw daarvan die 42 is heeft een paar jaar geleden door Australië gebackpackt! Super interessant.) Ik raad dit overigens écht iedereen aan om een sport in het buitenland te gaan doen waar je de regels niet van kent, plus de andere taal. Het is een super leuke uitdaging. Ik ben echt trots op mezelf om dit te doen, misschien hartstikke cliché maar het is toch in een ander land, regels niet kennen, plus jezelf ook nog in een groep gaan ‘mengen’ en dat ook nog in een andere taal. Maar oh wat is dit toch leuk om te doen om zulke overtreffende trotsmakende dingen te doen!

Dinsdag heb ik weer mijn taalcursus gehad, vandaag was er een Duits meisje bij. Ze logeert bij haar oom die in Engeland woont, en omdat ze met haar oom Duits praat maar wel in de 2 weken tijd dat ze hier is haar Engels wil verbeteren nam ze deel aan de taalcursus. Ik heb het gezellig met haar gehad, misschien komt ze volgende week weer! Toen ik in de middag mijn hostchild van 5 een geroosterde boterham bracht en die van 3 even alleen liet in de eetkamer voor een paar secondes riep ze kei hard ‘GWEEEEEEEEEN?!’ toen dacht ik echt al van ‘oh nee, wat is er nou in die paar secondes dat je mijn naam kei hard moet roepen hahaha. Maar ze zei ‘I just want to talk with you.’ Zo schattig!

Woensdag vond mijn hostson van 4 een reiskussen, waarbij hij aan mijn hostdad vroeg van waar het was. Mijn hostdad vertelde dat hij het samen met mijn hostmom had gekocht voor hun reis die ze eens naar Japan hebben gemaakt, waarbij mijn hostson van 4 aangaf ook naar Japan te willen gaan. Waarop mijn hostdad antwoordde ‘when you all are old enough, we are gonna visit Japan again’ en mijn hostson van 4 antwoordde ‘even when Gwen is old enough?’ HALLO ZO LIEF, HIJ BETREKT ME ERBIJ EN ZIET ME DAN OOK ECHT ALS EEN FAMILIELID EN MIJN HART. Het maakt mij niet uit of ze echt naar Japan zouden gaan of niet, maar ik vind het al zo hartverwarmend hoe mijn hostson van 4 mij dan mee wil hebben naar Japan haha! De stroom was overigens ook uitgevallen vandaag, en ik legde mijn hostson van 4 in bed in die tijd want hij is ziek.. Mijn hostchild van 3 was alleen beneden, waardoor ik dacht dat zij iets gedaan had waar door de stroom uitgevallen was. Ik had haar ook nog eens een time out gegeven omdat het me frustreerde hoe ze bleef zeggen ‘I don’t know’ toen ik er naar bleef vragen hoe het kwam dat de stroom was uitgevallen hahaha.. MAAR WAT BLEEK?! Er was een storing, ik voelde me daarna wel schuldig.

Donderdag is mijn hostson van 4 nog steeds ziekjes, waardoor ik op hem moet blijven passen. Wel heb ik tijd gehad om zijn zusje van 3 naar de nursery te brengen, het was aan het regenen en ik zong ‘RAIN RAIN, GO AWAY, WE DON’T WANT YOU TO STAAAAY.’ Nadat ze dat 1 keer had gehoord, zong ze het gelijk na zo lief! Er kwam vandaag een vriendin van mijn hostmom eten met haar man, en die vriendin en haar man hadden tegen mijn hostmom gezegd dat ik écht goed met haar kinderen ben en ook echt consequent, waarbij mijn hostmom vertelde dat die vriendin die ik vorige week van haar ontmoet heb wat ook een au pair is geweest is het zelfde vond. Waarbij ze vertelde dat die vriendin die ook een au pair is geweest, door mij door hoe ik met mijn hostchildren omga écht hartstikke overtuigd ervan is om ook een au pair in huis te nemen. Oh jongens, ik denk dat er geen betere compliment voor een au pair kan zijn dan dit compliment.

Vrijdag was mijn hostson van 4 altijd nog ziek, ik heb daar écht van gebaald.. Ik heb een heel jaar lang naar 9 juni uitgekeken om die dag non stop OINTB te kijken, en ik zou dan ruim 8 uur de tijd hebben gehad om in bed te liggen met eten en drinken en OITNB op mijn laptop. Maar helaas. Toen hij in slaap was gevallen in de middag heb ik gelukkig wel al aflevering 1 kunnen kijken, maar echt vervloekt tijdens aflevering 2 viel ik in slaap dus die moet ik woensdag (YES 8 UUR DE TIJD) maar terug kijken en een mini marathon houden. Ik heb wel weer een leuke avond gehad en afgesproken met een groepje van 8.

Zaterdag heb ik met 9 au pairs geluncht, ik heb echt heerlijke nacho’s gehad bij The keys in Darlington. Echt een aanrader voor als mensen heerlijke nacho’s willen eten en in Darlington zijn.

Eeeeeeen het is zondag! Vandaag heb ik een gesprek bij een dierenasiel in Coxhoe voor daar vrijwilligerswerk te doen, ik hoop dat ik in de smaak val bij ze. En na het gesprek wordt me alles uitgelegd en kan ik voor een uurtje even meelopen. Later op deze dag spreek ik nog met een Poolse au pair af. (Ik ‘noteer’ mensen hun afkomst niet als het in een groep is zoals zaterdag, want de meeste zijn Duits en Spaans.) We gaan jajaja lunchen!

Ik ben hartstikke benieuwd wanneer en hoe ik zal weten of ik vrijwilligerswerk zou kunnen doen in het dierenasiel, ik laat het in de volgende blog weten. Het zal echt hartstikke leuk zijn als dat zo gauw al op mijn pad komt, en ik toch iedere week gegarandeerd 3 dingen heb om naar uit te kijken iedere week: Rugby, taalcursus en hopelijk het vrijwilligerswerk! En anders, niet getreurd ik kan dan altijd nog andere dierenasiels contacteren voor vrijwilligerswerk. ;) Maar zou hartstikke leuk zijn als het in 1 keer gelijk raak is!

ENENENEN MET HET GROEPJE VAN ZATERDAG GA IK 15 JULI NAAR KYNREN. Ik heb er echt zin in! https://www.youtube.com/watch?v=_FJmO__Yjzc <- voor de mensen die de trailer van Kynren willen zien, het ziet er echt tof uit en wordt goed beoordeeld op Tripadvisor dus ik ben benieuwd wat mijn mening 15 juli erover is.

Ook (als het goed is) ga ik begin juli met wat au pairs skydiven in Durham! En anders is dat een andere maand. :)

ENENENEN ik ga binnenkort mijn plekje om van een brug te bunjeejumpen in Middlesbrough reserveren! Helaas kan ik wel maar niemand vinden die het ook tof lijkt om van een brug te bungeejumpen, maar ik laat me daar niet door tegenhouden en ga dat binnenkort lekker reserveren alleen of met iemand ik ga dat in elk geval dit jaar doen! :)

Groetjes,

Gwen.

Reacties

Reacties

Papa en Mama

Wat een leuke blog weer. Op jouw hak kan je als ze die daar ook hebben een blarenpleister van Comspeed opplakken dat zijn goede pleister en beschermd je hak ook goed met lopen. Leuk dat de kids jou zien als familie. Groetjes Papa en Mama

Papa en Mama

Compeed heet het trouwens was een typfoutje.

Groetjes van ons

Mariet Mraz

Hoi Gwen,wat een leuke en volle week heb je weer gehad,alleen vervelend van je blaren,want je voeten heb je toch wel nodig met die drie hostkids van jou,Dikke pluim voor jou zoals je alles doet .lieve Groetjes van ons viertjes ,en een dikke knufff.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!